Koszulki dla Amnesty International z podpisami U2 w sprzedaży w Hard Rock Cafe

W ramach programu Signature Series, od ponad dwudziestu lat Hard Rock International współpracuje z najlepszymi artystami i zespołami na świecie, przyczyniając się do zbierania funduszy na rzecz wielu wartościowych przedsięwzięć. Rusza właśnie 30. edycja programu Signature Series a uczestniczy w niej zespół U2, prezentując koszulkę wspierającą prawa człowieka na całym świecie. Dzięki współpracy między EDUN Live oraz Hasigseries_smallrd Rockiem, limitowana edycja tej koszulki dostępna będzie w sklepach stacjonarnych HRC oraz online, a 15% ze sprzedaży każdej koszulki zostanie przekazane na rzecz Amnesty International, organizacji działającej na rzecz praw człowieka na całym świecie.
– Mam nadzieję, że koszulka ta zbierze mnóstwo pieniędzy dla Amnesty International i wesprze ich niekończące się wysiłki skierowane ku uwolnieniu więźniów sumienia na całym świecie – mówi The Edge z U2. – A do tego na koszulce  jest gitara, więc jak dla mnie jest to sytuacja “win-win”.
Na koszulce U2 Signature Series (115 PLN) widnieje wizerunek gitary elektrycznej ze skrzydłami, ozdobionej słowami: “JUSTICE” (sprawiedliwość), “HUMANITY” (ludzkość) i “EQUALITY” (równość). Gryf gitary oplata drut kolczasty. Na tylnej stronie koszulki znajdują się podpisy każdego członka zespołu U2: wokalisty Bono, gitarzysty The Edge, basisty Adama Claytona i perkusisty Larryego Mullena, Jr.
– Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że U2, Hard Rock i EDUN tak wspaniałomyślnie zaoferowali wsparcie dla Amnesty International – mówi Thomas Schultz-Jagow, Dyrektor ds. Kampanii i Komunikacji Amnesty International. – W przeszłości pracowaliśmy już z tymi partnerami, a teraz połączone wysiłki nas wszystkich spowodują, że projekt przyczyni się do podniesienia świadomości nt. naszych działań na rzecz praw człowieka na całym świecie.
– Jesteśmy dumni, że możemy wesprzeć Amnesty International i pomóc w walce na rzecz praw człowieka na całym świecie poprzez program Signature Series – mówi Annie Balliro, Senior Director ds. Działań Charytatywnych Hard Rock International. – Hard Rock jest zaszczycony, że tak legendarni muzycy oraz oddani aktywiści jak U2 łączą z nami siły, żeby zebrać fundusze dla tak ważnej organizacji.
Nowa koszulka dostępna jest w sklepach stacjonarnych Hard Rock Cafe w Nowym Jorku, Londynie oraz Dublinie od 10 grudnia 2012r., kiedy obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Praw Człowieka. W pozostałych lokalizacjach koszulka będzie dostępna w połowie lutego 2013r. Jest ona wyprodukowana na granatowym materiale EDUN LIVE, składającym się ze 100% bawełny afrykańskiej i dostępna będzie tylko w męskich rozmiarach.

KONKURS
Prześlij prawidłową odpowiedź na pytanie: “Jaką piosenkę zadedykowało U2 polskiej Solidarności?”, na adres e-mail [email protected]. Pierwsza osoba, która prześle prawidłową odpowiedź wygra koszulkę Hard Rock Cafe U2 Signature Series: 30 Edition (rozmiar M, męska). 10 osoba, która odpowie prawidłowo otrzyma od nas płytę “Chimes of freedom. The songs of Bob Dylan”, wydanej specjalnie na 50-lecie Amnesty International. Natomiast 20 osoba otrzyma książkę Susan Abdulhawy, “Wiatr z północy”, wyd. Prószyński i S-ka, Warszawa 2012.
Hard Rock’s Signature Series Lineup
Ponad 20 lat temu, Hard Rock opracował koncepcję współpracy z muzykami i zespołami światowej sławy w celu tworzenia i przekazywania na cele charytatywne wyjątkowych projektów. Unikalne wzory powielane są na koszulkach i sprzedawane w placówkach Hard Rocka na całym świecie, a część przychodów ze sprzedaży przekazywana jest zawsze na organizację charytatywną wyznaczoną przez danego artystę. U2 dołącza do legendarnej grupy ikon rocka, takich jak: The Who, Bruce Springsteen, Eric Clapton, Jon Bon Jovi, Shakira, Ringo Starr czy John Lennon, które stały się częścią programu Hard Rocka – Signature Series, dzięki któremu zostały zebrane już miliony dolarów na cele charytatywne na całym świecie.
Więcej informacji nt. Amnesty International: www.amnesty.org.pl
Więcej informacji nt. EDUN LIVE: www.edun.com.   
Więcej szczegółów nt. programu Hard Rocka Signature Series: www.hardrock.com
Amnesty International
Amnesty International jest ogólnoświatowym ruchem, składającym się z ponad 3 milionów ludzi, członków i aktywistów w ponad 150 krajach i obszarach, którzy prowadzą kampanie i podejmują działania w sprawie różnorodnych przypadków naruszeń praw człowieka. Wizją Amnesty International jest świat, w którym każdemu człowiekowi przysługują prawa zapisane w Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka i innych uznanych międzynarodowych standardach praw człowieka.  Amnesty International jest organizacją niezależną od wszelkich rządów, ideologii politycznych, religii czy ekonomicznych grup interesu i jest finansowana ze składek członkowskich oraz dzięki darowiznom od osób prywatnych i firm. Organizacja umożliwia zwykłym ludziom działanie na rzecz osób zagrożonych naruszeniem praw człowieka. Nasze badania, kampanie, wysiłki podejmowane są po to, by zmieniać prawo i wpływać na  międzynarodową i lokalną politykę. Więcej informacji: http://www.amnesty.org.,pl/.
EDUN
EDUN to współczesna kolekcja dla kobiet i mężczyzn zaprojektowana przez Sharon Wauchob. Założona przez Ali Hewson i Bono w 2005r., EDUN jest ogólnoświatową marką odzieżową, mającą na celu wprowadzenie pozytywnych zmian poprzez kooperację handlową firmy z Afryką oraz pozycjonowanie firmy jako siły twórczej we współczesnej modzie. Kolekcję można spotkać w sprzedaży na całym świecie w dużych galeriach handlowych i sklepach specjalistycznych. www.edun.com
EDUN LIVE
EDUN LIVE jest klasyczną serią koszulek produkowanych w modelu B2B. Działania EDUN LIVE umożliwiają EDUN zwiększanie handlu w Afryce poprzez wysokonakładową bezpośrednią sprzedaż na rynku hurtowym. Proces produkcji odbywa się w Afryce I jest w 100% ekologiczny. Więcej informacji: www.edun.com
O Hard Rock International
Z 181 lokalami w 58 krajach, w tym 142 restauracjami i 18 hotelami/kasynami, Hard Rock International (HRI) jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Hard Rock posiada największą kolekcję pamiątek muzycznych na świecie (a wszystko zaczęło się od gitary Erica Claptona!), które można podziwiać w każdym z lokali Hard Rocka. Hard Rock znany jest również z tzw. gadżetów kolekcjonerskich oraz produktów związanych z muzyką i wielokrotnie nagradzanej strony internetowej. HRI posiada globalny znak towarowy dla wszystkich marek Hard Rocka. Firma posiada restauracje w tak kultowych miastach, jak: Londyn, Nowy Jork, San Francisco, Sydney czy Dubaj. HRI posiada także serię hoteli i kasyn na całym świecie, m.in. w Hollywood, Tampie na Florydzie, które prowadzone są przez firmę matkę, The Seminole Tribe of Florida, jak również w takich miastach, jak: Bali, Biloxi, Chicago, Cancun, Las Vegas, San Diego i Singapurze. W planach są kolejne otwarcia restauracji w Malakka na Malezji i San Jose w stanie Kalifornia, oraz hoteli na Arubie, na Riviera Maya w Meksyku, w Abu Dhabi, oraz w Shenzhen i Haikou w Chinach. Otwarcia nowych kasyn planowane są na Węgrzech oraz w Northfield w stanie Ohio. Więcej informacji na temat Hard Rock International: www.hardrock.com.